El grande fratello...
Vai a 1, 2, 3, 4  Successivo

Indice del forum -> Ea piassa del Merlo rosa
Nuovo argomento   Rispondi Precedente :: Successivo
Autore Messaggio
Bene
Prestijatore incontrastato

MessaggioInviato: Gio 25 Gen 2007 22:17    Oggetto: El grande fratello... Rispondi citando

Stasera me digo chei fa ea seconda puntata...
Mi o gheo seguio un fià i primi anni...tanto parchè a jera na roba nova e scoea (al tempo jero ncora scoea) se ne parlaa...
O go segui un fià l'anno scorso...ma mi me tira maasa a mae.
No vojo proprio credere che sia vero queo chei me fa edare.......
E dopo tute e cagade chei bagoea su: discarica, e proe, e gare, e squadre...
Aea fine tuti i se parla mae tra iori i baruffa pa CAGADE...MA SOPRATUTO I PIANSE PA CAGADE!!!
Corda Corda me sta massa in cueo!

Me pare che sto ano che sia raquante ruse....i podea metare do teecamere in cava! Risata Risata Risata
Profilo Invia messaggio privato Invia e-mail

Autore Messaggio
Polly
Arone?
Arone?

MessaggioInviato: Gio 25 Gen 2007 23:27    Oggetto: Rispondi citando

Vorria scrivare calcosa de approprià aea trasmission, ma secondo mi, a parte ea Marcussi, gran bel pezzo di donna Bow Bow Bow, tutto el resto xe da ELIMINARE

Corda e Sgabello par tutti

e andate a lavorare Butta merda
Profilo Invia messaggio privato

Autore Messaggio
fly
Rujo baby c'mon!
Rujo baby c'mon!

MessaggioInviato: Ven 26 Gen 2007 9:12    Oggetto: Rispondi citando

ALLORA...io avevo un'amica modella alla quale due anni fa avevano proposto di partecipare al GF, preticamente funziona così:
prima de firmare el contratto i te dise che ruolo che te ghe da avere nea casa: EA TROIA CHE SE TROMBA TISSIO, EA BARUFFONA, EA SUORA, ECC... dopo di che, siccome per lo più sono persone famose che vi partecipano (no come dovrebbe essere, gente comune!!), devono lavorare e hanno dei contratti di lavoro fissi, quindi tu decidi quando devono farti uscire e con quale scusa.
Esclamazione 2 Esclamazione 2 QUINDI: ZE TUTTA NA TOLTA PAL CUEO!!!

Autore Messaggio
pero

MessaggioInviato: Ven 26 Gen 2007 9:20    Oggetto: Rispondi citando

fly ha scritto:
ALLORA...io avevo un'amica modella alla quale due anni fa avevano proposto di partecipare al GF, preticamente funziona così:
prima de firmare el contratto i te dise che ruolo che te ghe da avere nea casa: EA TROIA CHE SE TROMBA TISSIO, EA BARUFFONA, EA SUORA, ECC... dopo di che, siccome per lo più sono persone famose che vi partecipano (no come dovrebbe essere, gente comune!!), devono lavorare e hanno dei contratti di lavoro fissi, quindi tu decidi quando devono farti uscire e con quale scusa.
Esclamazione 2 Esclamazione 2 QUINDI: ZE TUTTA NA TOLTA PAL CUEO!!!

Nooooooooooooooooooooooo! Te me ghe crepà el core.. Pianto
e desso come farò che te me ghe ditto che ze tutto finto...

Censurato LAZZARONE! Na bomba so mediaset e so ea rai! E ricordeve che se i fa chei programmi de merda ze perchè a zente i varda! W SKYpago ma almacno me vardo robe bee e inteijenti W discovery channel!
Profilo Invia messaggio privato Invia e-mail MSN

Autore Messaggio
Jemea

MessaggioInviato: Ven 26 Gen 2007 9:28    Oggetto: .... Rispondi citando

E ORA MI COSSI' TANTO PARCHE EA ME TIRAVA BEN, L'ANNO SCORSO GHO' PARTECIPA AE SELEZIONI...IERO NDA' A TREVISO...EA ZE PROPRIO NA' BUEADA...TE SPETI ORE E ORE PA AVERE UN COLLOQUIO DE 2 MINUTI DENTRO UN TENDON CON EL SIMBOEO DEL GRANDE FRADEO PAR DOPO SENTIRTE DIRE: TE FASSO SAVERE.... Bow Doppio Fanculo
...LAOARE BISOGNA NDARE...... Esclamazione 2 Esclamazione
Profilo Invia messaggio privato Invia e-mail AIM MSN

Autore Messaggio
pero

MessaggioInviato: Ven 26 Gen 2007 9:31    Oggetto: Re: .... Rispondi citando

Jemea ha scritto:
E ORA MI COSSI' TANTO PARCHE EA ME TIRAVA BEN, L'ANNO SCORSO GHO' PARTECIPA AE SELEZIONI...IERO NDA' A TREVISO...EA ZE PROPRIO NA' BUEADA...TE SPETI ORE E ORE PA AVERE UN COLLOQUIO DE 2 MINUTI DENTRO UN TENDON CON EL SIMBOEO DEL GRANDE FRADEO PAR DOPO SENTIRTE DIRE: TE FASSO SAVERE.... Bow Doppio Fanculo

KE AMAREZZA No no no
Profilo Invia messaggio privato Invia e-mail MSN

Autore Messaggio
Jemea

MessaggioInviato: Ven 26 Gen 2007 9:34    Oggetto: .... Rispondi citando

IERO PROPRIO DRIO SPETARE EA TO RISPOSTA ... Linguaccia Linguaccia Bubble bobble Succhiotto
Profilo Invia messaggio privato Invia e-mail AIM MSN

Autore Messaggio
BABO

MessaggioInviato: Ven 26 Gen 2007 10:19    Oggetto: Rispondi citando

a mi me pare che sta edisdion qua sia quea de roje....a russa pena che a ga visto el moro subito a ghe salta dosso basi basetti...gnna i se conosesse da na vita... tutte co stete meze fora...tutti amici

aea fine a mi el me ga rotto i cojoni el gf...no a vardo tanto perchè essendo sfigà Occhi storti e abitando in zona cava a casua del monte mediaset no o ciapo gnna tanto ben... Eng

ze sempre a soita solfa...pa fare cossa dopo? diventare ospite fissa a buona domenica che sta edission qua fa ancora pi schifo de cheltre e fare l'ospite ntee discoteche...ma per cortesia

secondo a edision pi "vera" ze sta a prima perchè i concorrenti no i saveva cossa che ghe saria spetà fora daea casa....desso i entra i ze tutti personajj 4 burini e un par de oche sensa peo Risata

quindi par mi il GF e' BOCCIATO

Autore Messaggio
hellokitty

MessaggioInviato: Ven 26 Gen 2007 13:10    Oggetto: Rispondi citando

MI GHE NDARIA AL GRANDE FRATELLO
SOEO PARCHE' I GAVARIA DA METTERE UN BIP CONTINUO PA TUTTE E PAROEASSE CHE DIRIA A CHEE 4 TROIE

Autore Messaggio
gigi

MessaggioInviato: Ven 26 Gen 2007 13:24    Oggetto: ... Rispondi citando

Par mi varda se al posto del Grande Fratello i me fa vedere un film de Celentano o Terence Hill e Bud Spencer...saria mejo...

Vedi ti, l'unico grande fratello che me ricordo xe queo che ghe iera el Taricone e l'ottusangolo....e na sgualdrina che non ricordo il nome...

No no no

Sede periferica Carp Fishing Italia n° 159 - campioni CFI

Autore Messaggio
luca
Arone, si si
Arone, si si

MessaggioInviato: Ven 26 Gen 2007 13:27    Oggetto: Re: .... Rispondi citando

Jemea ha scritto:

GHTO FATTO EL PROVIN PA METTARTE TACA E TRANSENNE QUANDO VIEN FORA QUALCUNO?!?

Risata 3 Risata 3 Risata 3 Risata 3 Risata 3 Risata 3 Risata 3 Risata 3 Risata 3 Risata 3

Profilo Invia messaggio privato Invia e-mail HomePage

Autore Messaggio
Polly
Arone?
Arone?

MessaggioInviato: Ven 26 Gen 2007 13:30    Oggetto: Rispondi citando

Quasi tutti i seguiti dei film e delle trasmissioni tv secondo me sono un vera CAZZATA... perdono di novità, di freschezza, i deventa come ea pasta scotta....

A LAVORARE Butta merda
Profilo Invia messaggio privato

Autore Messaggio
Bene

MessaggioInviato: Ven 26 Gen 2007 14:04    Oggetto: Rispondi citando

hellokitty ha scritto:
MI GHE NDARIA AL GRANDE FRATELLO
SOEO PARCHE' I GAVARIA DA METTERE UN BIP CONTINUO PA TUTTE E PAROEASSE CHE DIRIA A CHEE 4 TROIE

Tasi vaeà...voria mandarghe queo dei catarrhalnoise a ruttaghe in facia a chei quattro ebeti!!

Mi me domando doe che ze finia a dignità de na persona, i se fa comprare pai schei e mei mete in TV come se fosse a figada pi bea dell'anno!!
Butta merda

Autore Messaggio
hellokitty

MessaggioInviato: Ven 26 Gen 2007 14:07    Oggetto: Rispondi citando

MALEDETTO EL GRANDE FRADEO E TUTTI I REALITY DE MERDA...............
PAR MI CHE SO SEMPRE VIA EA TEEVISION SE NA COMPAGNIA,E OGNI VOLTA I TACA DEE BEE SERIE (LOST,CSI,CRIMINAL MINDS,UNA MAMMA PER AMICA...............................) CHE DOPO INTERROMPE SISTEMATICAMENTE PA COLPA DE CHEI CASSI DE REALITY MARSI.
MALEDDETTI QUEI CHE PARTECIPA 4 CUEATTONI MORTIN DE SEGHE E 4 SGUALDRINE CIUCCIA......... Doppio Fanculo Doppio Fanculo Doppio Fanculo Doppio Fanculo Doppio Fanculo Doppio Fanculo Doppio Fanculo Doppio Fanculo Corda Sgabello Frusta Frusta Frusta Frusta Frusta Frusta Frusta Frusta Frusta Dead Dead Dead Dead Dead Dead Dead Dead Butta merda Butta merda Butta merda Butta merda Butta merda Butta merda Butta merda Butta merda Butta merda Butta merda Butta merda Butta merda
GOI RESO LIDEA?

Autore Messaggio
BABO

MessaggioInviato: Ven 26 Gen 2007 15:43    Oggetto: Rispondi citando

W una mamma per amica Esclamazione 2 anca a mi me ciapa ben ma so rimasta parecchio indrio co i episodi...mi so restà che rory se gavea diplomà e a gavea da nadare al college...dopo a gavea moeà so moroso el brao tosetto dean pa ndare con chel scavessa coeo de jess!!! Tenero Tenero ahhh che beo Gatto

cmq rimandendo in tema de reality anca l'isoea dei famosi nonostante a continui fare man bassa de ascolti a me ga roto...-

a prima edision ze sta a mejo dopo come tutte e robe a storia taca diventare ripetitiva.

l'anno scorso ierimo in casetta drio vardarla ( Pianto ) ghe iera daniele interrante...vegnendo al sodo ghemo visto che uno dea produsion da el retro dea cueva el ghe gavea passa na cicca... testimone recce Shocked Mr. Green Esclamazione 2

reality cossa Domanda falsality i se ga da ciamare Esclamazione

Nuovo argomento   Rispondi    Indice del forum -> Ea piassa del Merlo rosa Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Vai a 1, 2, 3, 4  Successivo
Pagina 1 di 4

Vai a: