€ Mantenimento economico sito €
Vai a 1, 2  Successivo

Indice del forum -> C.O.N.T.R.O.L.O.C.O.
Nuovo argomento   Rispondi Precedente :: Successivo

Sei d'accordo a pagare (5-10 €) all'anno per continuare ad avere questo sito ?
SI
80%
 80%  [ 20 ]
NO
20%
 20%  [ 5 ]
Voti Totali : 25

Autore Messaggio
Z8
Tullioooo!
Tullioooo!

MessaggioInviato: Mar 09 Ott 2007 17:25    Oggetto: € Mantenimento economico sito € Rispondi citando

Il direttivo sta' discutendo metodi per mantenere in vita il sito montemerlo.com , visto che le spese fisse ci sono , e qualcuno deve pagarle. L'aministratore (Gaban) fino ad oggi ha anticipato sempre le spese , ma il problema è che non riusciamo a rimborsarlo con le iniziative fin ora fatte , e si avvicina il rinnovo del dominio.
Insomma oltre che non essere giusto che per una cosa che usiamo tutti , sia solo uno a pagare , io propongo una piccola quota annua che aviterebbe al Ga di anticipare ti tasca sua.
Questo sondaggio è una mia idea per sapere anche voi come la pensate , e vorrei che chi risponde NO spiegasse anche le motivazioni.

Autore Messaggio
fero
Arone?
Arone?

MessaggioInviato: Mar 09 Ott 2007 18:32    Oggetto: Rispondi citando

BEH, IOLAO, A MI NN ME PARE GIUSTO !!!!!!!!! Teach Teach Teach Teach Teach

NO , SKERSO, GO VOTA' SI....
Mr. Green Mr. Green Mr. Green

CMQ NN POTENDO CHIEDERE CHE A ZENTE CHE USA INTERNET TE PAGHI, XKè MAGARI NN SE POE. MI DIRIA CHE SARìA ORA DE FARE E TESSERE E CON KEY 20 EURI L'ANNO PAR AVERLA PAGHEMO 2 O 3 ROBETTE...

TANTO, CHEA FIGA 10 O 20 EURI CHE DIFFERENZA GHE Zè ???

POI SE VE VA BEN 10 EURI MI VUYO ESSERE EL PRIMO A DARTEI....
your tears won't fall, your tears won't fall, your tears won't fall
forever.
Profilo Invia messaggio privato

Autore Messaggio
benets
Prestijatore incontrastato

Residenza: Montemerlo, davanti al cimitero e de drio Luccio Maglione

MessaggioInviato: Mar 09 Ott 2007 19:12    Oggetto: Rispondi citando

mi quoto el tesseramento........magari se i ze 5- 10 euri me va benissimo Ok ,..........20 on fià manco Nono
anca parchè semo in 100 e passa,calcoando che on fià i vien da distante, on fià no i mettarà, on pochi i dirà varda go 100 euro taccà te i dago doman.......restarà 20 - 30 persone, moltiplica Computer pa 10 euri = 200 -
300 euro, che a ze na bea cifra Mr. Green

Profilo Invia messaggio privato Invia e-mail MSN

Autore Messaggio
BABO

MessaggioInviato: Mar 09 Ott 2007 19:13    Oggetto: Rispondi citando

QUOTO EL BENETS!! Ok Ok

Autore Messaggio
Silvy

MessaggioInviato: Mar 09 Ott 2007 19:45    Oggetto: ... Rispondi citando

Per me va benissimo mettere questi soldi... Ok non saranno mica i 10 euro a cambiarmi la vita... Nono anche perchè questo sito lo usiamo tutti e ci siamo affezzionati Tenero e non vorrei mai venisse chiuso per problemi di soldi...perchè siamo in tanti e se ognuno mette la cifra richiesta si può far fronte a questi problemi... Mr. Green Risata

E' la vita dei vipssss!!!
Profilo Invia messaggio privato MSN

Autore Messaggio
gigi

MessaggioInviato: Mar 09 Ott 2007 19:48    Oggetto: ... Rispondi citando

Si el tesseramento saria na roba gorda....Più che altro bisognaria farlo perchè qualsiasi associazion xe composta da gente iscritta con tessera !

Sia chiaro non xe che ogni iscritto sia obbligà magari quei che scrive 5 messaggi all'anno so el primo a dire che el poe mandarte in cueo se te ghe domandi €.....

+ che altro dovaria essere un onore avere in tasca la tessara de "Montemerlo.com"
Cmq. logicamente sarà na cifra bassa....
Ciao Ciao

Sede periferica Carp Fishing Italia n° 159 - campioni CFI
Profilo Invia messaggio privato Invia e-mail

Autore Messaggio
pero

MessaggioInviato: Mar 09 Ott 2007 20:18    Oggetto: ... Rispondi citando

Mi go votà no ma adesso spiego.. el mio no ze proprio un no..

Dellora, secondo mi se te fe pagare ea zente perchè ea se iscriva sta sicuro che no se iscrive piu nessuno. Il che non ze beo paea conquista de internet da parte del sito...

Se poe fare ea tessera associativa VISTO CHE SEMO NA ASSOCIASION e a volte vien desmentegà.. secondo mi el sito dovaria essere ea maschera dell'associassion... invesse me pare che sia el contrario..
Se poe far iscrivere chiunque, e chi voe se fa ea tessera associativa pagando na quota, quindi si iscrive all'associazione e essendo membro di una associazione ha dei privilegi.. (come per esempio pagare manco a na cena.. uno che vien aea cena come iscritto al sito ma non all'associazione paga intero) co chei schei se gestisse ea cassa dell'associazione Shocked, e na parte de chei schei ze chiaro che i ndarà al rinnovo del dominio e del database.. ma chei schei podaria anca servire pa finansiare e varie attività ludico-eno-gastro-intrattenimento.. come par esempio i famosi caendari o queo che se va de fare...

Se parlava a ora sprisso de come quei da treponti (e jack in tour poe scrivere un so commento..) ga messo su ea festa dea porchetta... e ssseto la introiti che riva...

E la che organizza ze dei tozi normai... ghe voe stimoeo e vojia de fare.. i eventi no se costruisse co I QUOTO e dopo che se rangi chealtri.. (che NESSUNO se senta ciamà in causa co sta ultima frase) mi penso che MM gabbi e potensiaità pa fare tanto..

Quindi, quota fissa per associati, iscrizione gratuita al sito, eventi che tira su schei.
Concludo dizendo come sempre a scanso de equivoci che questo ze ea me opinion...
Ciao

Autore Messaggio
Z8
Tullioooo!
Tullioooo!

MessaggioInviato: Mar 09 Ott 2007 20:48    Oggetto: Re: ... Rispondi citando

pero ha scritto:
Mi go votà no ma adesso spiego.. el mio no ze proprio un no..

Dellora, secondo mi se te fe pagare ea zente perchè ea se iscriva sta sicuro che no se iscrive piu nessuno. Il che non ze beo paea conquista de internet da parte del sito...

Se poe fare ea tessera associativa VISTO CHE SEMO NA ASSOCIASION e a volte vien desmentegà.. secondo mi el sito dovaria essere ea maschera dell'associassion... invesse me pare che sia el contrario..
Se poe far iscrivere chiunque, e chi voe se fa ea tessera associativa pagando na quota, quindi si iscrive all'associazione e essendo membro di una associazione ha dei privilegi.. (come per esempio pagare manco a na cena.. uno che vien aea cena come iscritto al sito ma non all'associazione paga intero) co chei schei se gestisse ea cassa dell'associazione Shocked, e na parte de chei schei ze chiaro che i ndarà al rinnovo del dominio e del database.. ma chei schei podaria anca servire pa finansiare e varie attività ludico-eno-gastro-intrattenimento.. come par esempio i famosi caendari o queo che se va de fare...

Se parlava a ora sprisso de come quei da treponti (e jack in tour poe scrivere un so commento..) ga messo su ea festa dea porchetta... e ssseto la introiti che riva...

E la che organizza ze dei tozi normai... ghe voe stimoeo e vojia de fare.. i eventi no se costruisse co I QUOTO e dopo che se rangi chealtri.. (che NESSUNO se senta ciamà in causa co sta ultima frase) mi penso che MM gabbi e potensiaità pa fare tanto..

Quindi, quota fissa per associati, iscrizione gratuita al sito, eventi che tira su schei.
Concludo dizendo come sempre a scanso de equivoci che questo ze ea me opinion...
Ciao

Pero so' d'accordo co ti sol fatto che se perde potensia iscritti , anca mi pensavo o all'aasociasion , o assare un massimo de 50 msg "gratis" ai novi iscritti , dopo di che , visto che i diventa frequentatori abituali , farli pagare sti 5-10 € all'anno.

Autore Messaggio
benets

Residenza: Montemerlo, davanti al cimitero e de drio Luccio Maglione

MessaggioInviato: Mar 09 Ott 2007 20:57    Oggetto: Rispondi citando

quoto Mi e anca el Pero Ok

Autore Messaggio
Bene

MessaggioInviato: Mar 09 Ott 2007 20:58    Oggetto: Rispondi citando

Come teoria a ze anca giusta quea de Pero, ma purtroppo a realtà a ze naltra, ed è evidente:
Quando è stata l'ultima cena di Montemrlo.com? e l'ultima riunione?

Questa noa ze na critica contro nessuno, anca mi come tutti go i me cassi e no so sempre disponibie.

Sarìa beo che al Montemerlo.com se iscrivesse sempre zente, ma vardè in quanti de questi no ga mai scrito o ga scrito soeo do o tre messaji?

E un pò se capisse anca perhè cmq nialtri ben o mae se conosemo un poco tutti e un estraneo podarà scrivare un fià, ma dopo se taca lezare post doe che se scrive sempre i sòiti de sicuro no se intromette!

Ze giusto ère ambissioni grandi, ma bisogna che vardemo anca e realtà.

So d'accordo nel fare e tessere, ma penso che questo sia considerato nelle domanda del sondaggio!
Inoltre far pagare de pi ae sene mi no credo che basti e che no sia un'entrata x niente sicura, perchè appunto se ne fa pochissime e dopo no te poi far pagare cinque euro de pì, te farè pagare qualche euro depì, perchè senno queo chel paga de pì o se fa a tessera anca eo, o no teo vedi pì.

...un mutante ad alta potenzialità neanche preso in considerazione per le produzioni di massa. Troppo strano per vivere e troppo raro per morire...

Autore Messaggio
fero
Arone?
Arone?

MessaggioInviato: Mar 09 Ott 2007 23:52    Oggetto: Rispondi citando

fero ha scritto:
BEH, IOLAO, A MI NN ME PARE GIUSTO !!!!!!!!! Teach Teach Teach Teach Teach

NO , SKERSO, GO VOTA' SI....
Mr. Green Mr. Green Mr. Green

CMQ NN POTENDO CHIEDERE CHE A ZENTE CHE USA INTERNET TE PAGHI, XKè MAGARI NN SE POE. MI DIRIA CHE SARìA ORA DE FARE E TESSERE E CON KEY 20 EURI L'ANNO PAR AVERLA PAGHEMO 2 O 3 ROBETTE...

TANTO, CHEA FIGA 10 O 20 EURI CHE DIFFERENZA GHE Zè ???

POI SE VE VA BEN 10 EURI MI VUYO ESSERE EL PRIMO A DARTEI....

VARDA CHE SO' MASSA EL MEYO... ME AUTOQUOTO XKE' O GO SCRITTO X PRIMO, SE PAGA E TESSERE E EL SITO CHE ZE' PARTE DELL'ASSOCIASION CON 20 EURI , 10 I ZE' POCHI PAR MI....
Bubble bobble Bubble bobble Bubble bobble Bubble bobble Bubble bobble
your tears won't fall, your tears won't fall, your tears won't fall
forever.
Profilo Invia messaggio privato

Autore Messaggio
gigi

MessaggioInviato: Mer 10 Ott 2007 8:00    Oggetto: Rispondi citando

Bene ha scritto:
Inoltre far pagare de pi ae sene mi no credo che basti e che no sia un'entrata x niente sicura, perchè appunto se ne fa pochissime e dopo no te poi far pagare cinque euro de pì, te farè pagare qualche euro depì, perchè senno queo chel paga de pì o se fa a tessera anca eo, o no teo vedi pì.

Esatto xe queo el concetto chi ga ea tessera ae cene o qualsiasi altro evento paga poco, staltri o se fa ea tessera oppure paga 5€ in + e i se fa ea tesseera....
Xe lo stesso concetto per cui ghe xe i locai AICS - ARCI ....Prima de entrare ti te fe ea tessera e lora aumentano il numero di tessarati !

Anzi a dirla tutta quando un associasion organizza un evento dovrebbe essere rivolto a soli gli associati, Par carità non garia senso essere cussi fiscai ma el concetto l'è queo...

10€ secondo mi xe + che sufficente.....
Mi ea vedo cussi, chi voe iscrivese se iscrive, el resto che fassa da manco pure adesso ed al primo evento sea fà !

(Tanto mi credo nell'onestà de tutti e noi e so convinto che se femo un banchetto ora spritz dopo el 10 del mese ea gente te dà i schei...)

E PO VORIA VEDERE QUANTI PER ENTRARE SU UN NIGHT O EA CASA GIALLA I XE GA FATTO EA TESSERA ANCA SOEO PA STRARE DENTRO MEZZORA....
CMQ. PER CORETTEZZA PUBBLICHEREMO NEL FORUM IL BILANCIO DELL'ANNO ENTRATE-USCITE

Ciao

Autore Messaggio
gigi

MessaggioInviato: Mer 10 Ott 2007 9:26    Oggetto: ... Rispondi citando

Solo per mettere le puntine sulle "i" tanto che sappiate siti nei quali potete caricare le proprie foto ce ne sono, per esempio (http://www.imageshack.us/)...

Io lo utilizzo per caricare foto che non centrano co montemerlo vedi (cene de lavoro):
http://profile.imageshack.us/user/gigicarp/images/detail/#515/ComplexDebora059.jpg Mah

Vi spiego solo i lati negativi:
- Le immagini non possono superare il 1,5 Mb quindi solo risoluzioni basse Shocked
- Non c'è una gestione degli album Shocked
- Non c'è la gestione delle autorizzazioni Shocked
- Non si aggiungono commenti Shocked

E per ultimo SI PAGA: Shocked Shocked Shocked
500 Immagini $4,99 USD applicandoti un cambio del 1,37565 equivalgono a 6,86 € per caricare 500 immagini, e udite udite una volta cancellate le 500 immagini, per caricarne altre devi comprare ancora....

Deso me servira l'aiuto dell' Admin Power quante foto sono caricate in totale in gallery ? Domanda 2
E lo spazio occupato tra forum e gallery ? Domanda 2

El sito ha delle spese fisse e annuali ma con pochi euri a testa ste spese poe tranquillamente essere coperte...

Fate Vobis

Ciao

L'ultima modifica di gigi il Mer 10 Ott 2007 10:40, modificato 1 volta

Autore Messaggio
marco
Administrators

MessaggioInviato: Mer 10 Ott 2007 10:21    Oggetto: ... Rispondi citando

Foto totali nella gallery: poco meno di 20.000, e moltissime caricate in alta risoluzione...

spazio totale: non ho ancora avuto il coraggio di scaricare tutto Risata

Autore Messaggio
berto

MessaggioInviato: Mer 10 Ott 2007 13:41    Oggetto: Rispondi citando

NN C'è OMBRA DI DUBBIO IN QUELLO CHE DITE,GIUSTO FARE LA TESSERA,GIUSTO PAGARE Ok (QUEL CHE è A ME NN IMPORTA).DOBBIAMO SALVAGUARDARE UNA COSA BELLA COME QUESTA (LA gallery e il forum appunto)..........avanti signori avanti verso il futuro Esclamazione Mr. Green Ciao Ok

Nuovo argomento   Rispondi    Indice del forum -> C.O.N.T.R.O.L.O.C.O. Tutti i fusi orari sono GMT + 1 ora
Vai a 1, 2  Successivo
Pagina 1 di 2

Vai a: